- Livrare
Livrare
REGIUNE: România
TIMP DE LIVRARE: 1-3 zile lucratoare
COSTURI DE LIVRARE
Livrare prin curier (SameDay): GRATUIT peste 500 lei; Intre 0-300 lei costurile sunt: 15.50 lei pentru comenzi cu plata ramburs și 13.50 pentru comenzile cu plata cu cardul
Livrarea la punctul Easybox (Sameday) este GRATUITĂ pentru comenzile de peste 500 de lei și costă 13.50 lei pentru comenzile cu valoare între 0 și 500 de lei.
Produsele sunt livrate prin firma de curierat Sameday doar în România și ajung la destinație în 1-3 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificată în comandă sau în lockerul selectat, în cazul în care produsele sunt disponibile în stoc. În caz contrar, timpul de procesare poate ajunge până la câteva zile, cu notificare prealabilă și opțiunea de renunțare la comandă.
Livrările se efectuează în zilele lucrătoare, între orele 9:00 și 18:00. Pentru livrările la Easybox, veți primi notificări prin SMS și e-mail atunci când coletul este încărcat în lockerul selectat.
Tariful de livrare este de 15.50 RON pentru comenzi livrate prin curier și 13.50 lei pentru livrarea la Easybox. Comenzile cu valoare mai mare de 500 de lei beneficiază de transport gratuit.
Calculul tarifului de transport se realizează în funcție de valoarea totală a comenzii, după aplicarea cupoanelor, voucherelor, cardurilor cadou sau a codurilor de reducere.
Este important să ții cont că comenzile sunt procesate și livrate de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale. Comenzile primite după ora 13:00 vor fi procesate și expediate în ziua următoare. Cele primite după ora 13:00 în ziua de vineri vor fi procesate în prima zi lucrătoare, adică luni. Pot exista decalaje în funcție de ora la care vine curierul pe zona noastră pentru ridicarea coletelor.
Noi facem tot posibilul ca toate comenzile să plece cât mai repede de la noi și să ajungă la tine.
Nu se efectuează livrări prin Poșta Română. La primirea coletului, te rugăm să verifici conformitatea acestuia. Dacă coletul prezintă deteriorări, te rugăm să semnalezi orice lipsă a conformității în scris către firma de curierat și să ne informezi și pe noi.
În cazul în care produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea acestuia în starea inițială, fără a-l utiliza.