Intrebari frecvente

Aici avem raspunsul pentru întrebările tale legate de bijuteriile și accesoriile pe cate ți le oferim, modalități de comandă, plată și livrare și alte întrebari frecvente.

Bijuteriile Felicity Store sunt bijuterii de sezon, menite să bucure ochii și sufletul. Sunt bijuterii meșterite de mână cu mare drag în atelierul nostru din Cluj. Multe dintre bijuterii se pot și personaliza pe comandă după bunul plac, mai ales că ne plac provocările.

Nu. Dar există posibilitatea ridicării produselor din atelierul nostru din Cluj-Napoca, există o opțiune la plasarea comenzii de Ridicare Atelier.
După plasarea comenzii, revenim noi către dvs pentru a vă oferi detalii despre adresă și orele la care ne puteți găsi. În acest fel, pregătim înainte comanda dvs. și ne asigurăm că avem produsele comandate.

Nu există comandă minimă pe site-ul nostru. 🙂
Noi creăm aceste produse cu mult drag şi am făcut mii de clienţi mulţumiţi până acum. Vrem ca şi tu să fii unul dintre aceştia şi nu te vom îngrădi prin a-ţi pune o sumă minimă per comandă.

Nu, nu este necesar să te înregistrezi atât timp cât completezi adresa de livrare și alegi modul de plată. Dar ar fi în avantajul tău dacă o faci, deoarece periodic oferim cupoane de reducere clienților fideli sau vă înștiințăm în legătură cu cele mai noi produse.

Pentru livrari in tara: Curier rapid - 20 lei pt taxele de transport ramburs. Sau 16 lei daca plata este efectuata cu cardul. Coletul ajunge la usa ta sau in EasyBox, prin SameDay.

Pentru oricare dintre cele patru modalități, plata se poate efectua astfel:
1. Card online;
2. Plată numerar la curier;
3. Plată cu paypal;

Nu se pot efectua plăți cu cardul la curier, ci doar la EasyBox.

Dacă produsul nu este după cum te-ai așteptat, poți face o cerere de retur aici, direct din contul tău.
Dacă nu reușești, te rugăm să ne scrii pe adresa contact@felicitystore.ro. Te vom contacta în cel mai scurt timp.
Noi îţi dăm banii înapoi sau îl putem schimba cu un alt produs – rămâne la alegerea ta. 🙂

Potrivit legii OUG 34/2014 nu se pot returna acele produse executate dupa specificatiile tale. Altfel spus, bijuteriile/ accesoriile personalizate realizate la comanda nu se pot returna.

Datele personale, începând de la nume, adresă e-mail, adresă domiciliu, etc, toate rămân sub deplină confidențialitate.

Coletele se trimit la 1 – 3 zile lucratoare după plasarea comenzii în funcție de numărul de comenzi primite și complexitatea produsului în cazul în care acesta nu e pe stoc. În cazul în care este o comanda urgentă, coletul se poate trimite în aceeaşi zi doar daca produsul este finalizat si comanda a fost confirmată până la ora 12:00. Sunt cazuri în care anumite produse personalizate pot lua și până la 15 zile lucratoare pentru finalizare. Acest detaliu îl găsești în descrierea produsului dacă este cazul.

Atenţie! Comenzile plasate vineri sau în weekend vor fi onorate incepand de luni.

Îți sugeram sa achizitionati cu încredere noua cutiuță de bijuterii pentru cadou.
Aceasta va fi împachetată într-o folie cu bule pentru protectie, apoi intr-o cutie in triplu strat.

Alte informatii

Te rugăm ca înainte de a plasa comanda, să verifici descrierile produselor pentru a te asigura că ceea ce comanzi este pe placul tău. Culorile pot fi diferite în funcţie de setările monitorului pe care îl foloseşti.

Din momentul în care coletele pleacă de la noi, este posibil să ajungă în 1-3 zile lucrătoare. Momentele mai aglomerate ale anului: Crăciun, Mărțișor, 8 Martie, Black Friday sau sărbătorile legale pot avea drept repercursiuni întârzierea coletelor.

Pentru orice neclaritate, te rugăm să ne contactezi aici.


 





Incărcăm site-ul pentru tine ...





Incărcăm site-ul pentru tine ...





Incărcăm site-ul pentru tine ...

Incărcăm site-ul pentru tine ... Reincarcare 🗙